Monday 18 December 2006

Tuffa sneakers



Äntligen hittade jag de sneakers jag varit ute efter. Din Sko har oftast ett ok utbud men deras senaste kollektion slår det mesta. Det är minst 7 par som jag är intresserad av, men denna tuffa sportsko får bli det första köpet. Jag kommer till största del ha dem när jag går ut med polarna vid casual fredagar. Eventuellt kommer jag ha dem när jag spelar innebandy, men det får vänta i några månander.

När det gäller skor för tjejer har jag sett att de trendigste brudarna på jobbet har börjat med höga spetsiga stövlar. Dessa ska man bära utanpå sina tajta jeans. Hade jag varit tjej hade jag gjort likadant. Det är så snyggt och trendigt!

4 comments:

Anonymous said...

Dom skorna kan du inte ha när du spelar innebandy!

Anonymous said...

Det borde nog gå att spela innebandy i dem. Men du gör rätt i att vänta ett par månader med det. Om du ska ha dom när du går ut på stan kan jag passa på att varna dig för att gå till "Blue moon bar" som har en policy mot för sportigt klädda mäniskor. Och dom här skorna är i sportigaste klassen!

motherfakka said...

jag tyckte de var feta! go janne.

Johanbjorkegren said...

Janne, var är du?